S Pink Premium Pointer

About Me

My photo
perak, islam, Malaysia
sya suka berangan dan tidur. sya budak baru belajar

jom follow my twitter ..

KAWAN2 BLOG ...

kata-kata indah....

Apabila anda berharap agar Allah SWT senantiasa menganugerahkan kepada anda apa-apa yang anda cintai dan sukai maka hendaklah anda senantiasa menjaga dan melaksanakan apa-apa yang dicintai dan disukai oleh Allah SWT.
(salah seorang ahli hikmah)
free counters

Jom tgok upsi bloggers

Upsi Bloggers

ikan ternakan

Friday 7 September 2012

miMpi YanG tiDak keSamPaian ..

Hari ni aku nak meluahkan perasaan tentang impian atau keinginan aku nakkan sesuatu tapi tidak kesampaian mungkin ada hikmah disebalik apa yang terjadi..Allah SWT maha mengetahui .. aku bersyukur dengan nikmat yang diberi olehNya...

Bila mengingati perkara yang aku inginkan tu ..hati aku rasa pedih dan sakit sangat-sangat.Aku nak sangat benda tu tapi apa boleh buat nasib tak menyebelahi aku atau memang takdir aku macam ni ..Aku rasa kecewa dan putus asa bila jadi macam ni..kenapa aku sering mengingatinya hingga terbawa dalam mimpi-mimpi aku.. ahh peritnya rasa....Bagaimana aku nak atasinya .. aku rasa tak berdaya dan sering lemah dalam menjalani kehidupan harian aku....

Aku hanya mampu berdoa dan terus berdoa agar hatiku tak sakit dan kecewa lagi..aku cuba gagah dan kuatkan diri menjalani hari-hari mendatang.Aku tahu semua nya adalah ketentuan dariNya.. aku pasrah dan reda ...dan akan aku matikan perasaan yang sakit ini demi keluargaku ...Moga Allah swt memudahkan segala urusan aku..Amin ya rabbal alamin .. moga aku tabah hadapinya .. :)




p/s : aku percaya Allah swt sentiasa bersamaku ..>>

No comments:

Post a Comment