S Pink Premium Pointer

About Me

My photo
perak, islam, Malaysia
sya suka berangan dan tidur. sya budak baru belajar

jom follow my twitter ..

KAWAN2 BLOG ...

kata-kata indah....

Apabila anda berharap agar Allah SWT senantiasa menganugerahkan kepada anda apa-apa yang anda cintai dan sukai maka hendaklah anda senantiasa menjaga dan melaksanakan apa-apa yang dicintai dan disukai oleh Allah SWT.
(salah seorang ahli hikmah)
free counters

Jom tgok upsi bloggers

Upsi Bloggers

ikan ternakan

Sunday 1 December 2013

Perkembangan semasaku...

Assalamualaikum .. fuhh lamanya tk update apa2 kat blog. hmm agak2 berapa lama erk.Hampir setahun jugak.huhu.. Masa mencemburui aku la. hmm banyak benda yang telah berubah.Kini aku bukan lagi mahasiswi di UPSI.Kini aku pelatih Juru Xray Terapi di kskb Sungai Buloh,selangor.. hehe mcm tak percaya aku boleh tukar course.Semua tu ketentuan dariNya. Aku bersyukur sekarang kerana berada di sini. Hmm apa2 pun aku tetap merindui pengajian aku di UPSI.. rindunya.. Hmm kawan2 seperjuangku tolong doakan kerjayaan aku. i miss u so much. klu aku masih belajar di UPSI ,skrg aku dah semester 6.semester akhir.. tapi apa2 pun apa yang terjadi mungkin ada hikmahnya. Aku akan terus berdoa , berdoa dan terus berdoa utk menghadapi kehidupan ini. JURUXRAY TERAPI KERJAYAANKU SEKARANG.... Harap dipermudahkan semuanya..Amin.


Gambar pelatih Juru xray terapi



 Macam comey jer,macam cute jer.hihi


No comments:

Post a Comment